MEMO

NOTE : MENCARI YANG HALAL ITU FARDHU. 12.08.2015



Monday, 29 February 2016

BEAUFIRME

RM110.00
FREE POS
FREE GIFT



Sy percaya ada di antara kita mempunyai masalah kulit spt :-
KUSAM

JERAWAT
JERAGAT
TERLALU KERING
TAK SEKATA
BERMINYAK


Tak guna kita pakai krim atau pun produk utk skin care yg mahal2 tapi dalaman kita berserabut dan x sihat. Sy percaya apa yg keluar dari kulit kita adalah berpunca dari perut. Bila proses pencernaan atau perkumuhan kita lancar dan sihat. Segala kekotoran keluar dengan mudah dan lancar.
Makanya kulit kita akan jadi sihat, segar dan bertenaga. Badan pun sihat. Dgn kata lain segala2 nya akan sihat dr hujung rambut ke hujung kaki.
Jom kita pakat cuba BEAUFIRME. Tak payah membazir dgn beli bermacam2 produk. Sebotol BEAUFIRME sudah lengkap utk kita sebagai wanita yg sentiasa ingin kelihatan cantik.
Mesti tak percayakan???
Belum cuba belum tahu...


🌹
 -> Pasti semua rindu nak jadi macam malam pertama kannn.... Ketat, padat, sendat..BEAUFIRM              boleh membuktikan nya..

🌹🌹
 ->Pasti juga ada yg malu n segan sebab payudara kecik, mengeleber, lembek dan sewaktu dgnnya..

🌹 ->🌹 ->🌹
->Pasti juga ada yg sering penat dan keletihan sehingga menolak ajakkan Enchik Somi..

🌹
->Kulit yg kusam n gelap juga salah satu faktor kita rasa rendah diri.

->🌹🌹
->Tumit kaki merekah dan keras juga mencacatkan penampilan diri..

🌹🌹
->Sakit sendi dan lutut pun boleh mencacatkan kita utk beraktivi seharian.


Semua masalah di atas boleh di atasi dengan BEAUFIRM..sgt berbaloi2 beli sebotol sebab boleh mengatasi semua masalah kita terutama kaum wanita ni. Tak payah fikir nak mkn mcm2 produk. Cukup dgn 1 botol sahaja sudah lengkap dari hujung rambut sampai hujung kaki.
BEAUFIRM ni utk wanita sahaja tau sebab dlm ni ada LOBATA dan MIRIFICA.

Tuesday, 11 August 2015

COLLAFICA

COLLAFICA

RM45.00 ( FREE POSTAGE)



Ada masalah payudara kendur, lembik dan tidak anjal. Kulit kusam, tidak sekata dan gelap.

COLLAFICA produk 2 in 1. Of coz utk wanita sahaja.



📌📌Kandungan collagen yg tinggi mampu untuk mencantikkan kulit supaya lebih putih, gebu dan lebih anjal.

📌📌Pueraria Mirifica atau Ubi Bidadari Putih mampu mencantikkan payudara

📌📌Diperkaya lagi dengan Apricot B17-anti kanser.

📌📌Utk kegunaan selama sebulan

📌📌Kemam sebiji sehari



MEKAR SEMILU WAJAH BARU 2015

MEKAR SEMILU WAJAH BARU 2015


















Monday, 4 May 2015

QASEH GOLD PREMIER

QASEH GOLD PREMIER
RM120.00 





PADA USIA 40 TAHUN KE ATAS, KESIHATAN MULA MENJADI SATU NIKMAT
Mengapa?
Pada usia ni pelbagai penyakit akan menjengah.
Tanpa langkah penjagaan dan pencegahan tubuh kita mula terdedah kepada pelagai risiko penyakit kronik mahu pun penyakit tua.

Adakah anda @ orang yang anda sayang terutama Ibu Bapa, Pak Cik/Mak Cik, saudara mara mahupun sahabat handai yang anda sayangi mula merasa....

-> lemah tubuh badan?
-> sukar bangun pagi?
-> susah untuk solat kerana sakit2 lutut dan badan?
-> selalu sakit badan dan tengkuk?
-> tulang belakang mula rasa sengal dan ngilu?
-> jalan perlu dipapah?
-> sering sembelit?
-> mula mengidap pelbagai sakit organ?


Mari berikhtiar dengan Qaseh Gold Premier!!!!
Mari berikhtiar dengan Qaseh Gold Premier!!!!
Mari berikhtiar dengan Qaseh Gold Premier!!!!


Apa yg hebat sgt dgn QASEH GOLD PREMIER?

Mengandungi 16 bahan hebat yang terpilih :-

a) Kurma
b) Madu
c) Tiin
d) Zaitun
e) Habbatus Sauda
f) Delima
g) Air Zam-zam
h) Gam Arab
i) Za'faran
j) Biji Anggur
k) Goji Beri
l) Kranberi
m) Gingko
n) White kidney Bean
o) Kalsium ikan
p) Roselle


Berikan QASEH GOLD PREMIER sebagai hadiah kepada Ibu Bapa kita. Mudahkan??? Mereka sihat, kita pun senang hati.

LEBIH PADAT
LEBIH KHASIAT

Harga : RM 120.00 tidak termasuk kos pengeposan.

Kita sanggup menghabiskan duit untuk merawat jika kita sakit.
Mari lah kita sama2 cegah sebelum mendapat penyakit.
Kesihatan adalah satu nikmat yang sangat besar.
PM jika berminat or whatsapp shj 012-3518047

Thursday, 30 April 2015

BEAUCOLLY

BEAUCOLLY PLUS
RM78.00
FREE POS







FAKE BEAUCOLLY PICTURE AWAS DENGAN GAMBAR DI ATAS. COLLAGLOW BUKAN BEAUCOLLY.



Beaucolly adalah hasil gabungan bahan mentah bioaktif yg terpilih dan berkualiti. Maka terciptalah satu produk yg hebat dan 100% selamat untuk digunakan. Penggunaan collagen dari ikan cod meyakinkan lagi Beaucolly benar-benar berkualiti tinggi yang tidak terdapat di produk lain.
Produk ini juga telah dikawal selia oleh pakar sains makanan yang mempunyai banyak pengalaman dalam bidang nutrisi. Hasil dari kepakaran itu " do n dont" atau "boleh dan tidak boleh "adalah menjadi keutamaan dalam menghasilkan Beaucolly supaya tahap keselamatan dan kualiti produk dapat dijaga. Beliau pernah berkhidmat di Kementerian Kesihatan Malaysia dan terlibat dalam pengkajian produk yang memasuki pasaran Malaysia. Lambakan produk collagen yang merbahaya di pasaran kita mencetuskan idea yang hebat ini. Demi kesihatan, keselamatan dan kecantikan yang diidamkan oleh semua maka lahirlah Beaucolly
Sekarang anda boleh meletakkan 100% kepercayaan terhadap Beaucolly ini tanpa was-was kerana :
■HALAL
■BERSIH
■SELAMAT
■ADA KKM
■ADA GMP
■DIKAWAL SELIA OLEH DOKTOR YG BERPENGALAMAN
■KANDUNGAN BAHAN BERKUALITI
Beaucolly kesan cepat seawal 7 hari adalah hasil dari bahan bioaktif yang selamat dan berkualiti malah boleh menambahkan tahap kesihatan kita juga.


Saturday, 11 April 2015

QASEH GOLD ADINDA KEKANDA


QASEH GOLD






QASEH GOLD ADINDA: 500ML
RM71.90 (belum termasuk kos postage)

✔ MUDAH ✔ MURAH ✔ MUJARRAB. InsyaAllah...


PENGESAHAN & PENGIKTIRAFAN
--------------------------------------------
✔ 100% HALAL (Produk Bumiputra ISLAM)
✔ BARAKAH Practice


QASEH KEKANDA DAN ADINDA

MEMBANTU MENGATASI MASALAH
◆ Keletihan
◆Batuk/Sakit Tekak

◆Selsema
◆ Asma
◆Gastrik
◆Gout
◆Migrain
◆Buasir
◆Resdung
◆Sembelit
◆Tekanan darah tinggi
◆Masalah wanita seperti keputihan & haid tidak teratur
◆Kurang keinginan seksual
◆Anemia
◆Kebas-kebas ringan
◆Susah tidur
◆Sakit sendi
◆Sakit tumit
◆Stres/Tekanan


MEMBANTU MEMBERIKAN FAEDAH/MANFAAT SEPERTI
◆Membekalkan tenaga
◆Anti penuaan/Awet Muda
◆Membantu usaha mendapatkan zuriat
◆Menguatkan sistem imun
◆Membantu membanyakkan susu ibu
◆Menstabilkan hormon
◆Mencerdaskan minda
◆Meningkatkan libido & keintiman suami isteri
◆Melawaskan pembuangan
◆Mempercepatkan proses penyembuhan
◆Mengawal tekanan darah
◆Menaikkan seri wajah


CARA PENGAMBILAN QASEH KEKANDA DAN ADINDA
◆Makan 2-3 sudu besar (10-15ml) pagi sewaktu perut kosong dan 2-3 sudu besar (10-15ml) lagi sebelum tidur malam.
◆Gunakan sudu plastik.
◆Minum air yang banyak mengikut keperluan seharian untuk mengeluarkan toksin dari tubuh.

--> Whatsapp "QK" ke 012-3518047



QASEH JUNIOR

QASEH JUNIOR




RM60.00 (belum termasuk kos postage)

✔ MUDAH ✔ MURAH ✔ MUJARRAB. InsyaAllah...


PENGESAHAN & PENGIKTIRAFAN
--------------------------------------------
✔ 100% HALAL (Produk Bumiputra ISLAM)
✔ BARAKAH Practice


QASEH GOLD JUNIOR
Hi mommies, especially mommies yg tgh mencari2 supplement utk anak2 tersayang. Da jumpa produk yg sesuai??
Adakah ANAK ANDA sedang MENGALAMI MASALAH INI?
[✔] Mudah sakit & demam panas?
[✔] Sering batuk & selsema?
[✔] Sakit perut & cirit-birit?
[✔] Kurus & tiada selera makan?
[✔] Menderita penyakit asma?
[✔] Kulit gatal berkudis akibat eczema?
[✔] Sembelit & susah buang air besar?
[✔] Hidung gatal akibat resdung?
[✔] Lemah dan kurang cergas?
[✔] Kurang tumpuan semasa belajar dan kurang cerdas?
[✔] Sistem imun tubuh yang lemah?
[✔] Keletihan/kelesuan?

Kami ada penyelesaiannya

================
QASEH GOLD JUNIOR
================
Apakah yang terkandung didalam Qaseh Junior?
☆ campuran minuman botani makanan sunnah
☆ kurma
☆ madu
☆ kismis
☆ Tiin
☆ zaitun
☆ delima
☆ habatussauda
☆ air zam zam

Extra campuran
☆ bayam
☆ badam

Ia dapat membantu
☆ mengekalkan Tenaga
☆ mencerdaskan minda
☆ menguatkan sistem imun
☆ menyokong tumbesaran
☆ membekalkan serat

Adakah anda inginkan anak anda cergas,bijak, senang tidur, sihat,kurang batuk,kurang selsema,kurang demam dan lain2 lagi Qaseh Junior adalah pilihan terbaik untuk anak anda.
--> Whatsapp "QJ" ke 012-3518047

Thursday, 25 December 2014

THINX-2

THINX-2





RM 36.00 (free postage) - semenanjung
Memiliki anak-anak yang sihat, bijak dan cemerlang sememangnya menjadi impian setiap ibubapa. Kita semestinya tidak ingin melihat anak-anak kita dilanda permasalahan seperti berikut yang akan memberikan impak yang tidak baik untuk pembelajaran mereka. Thinx-2 juga sesuai untuk orang dewasa samada pelajar, pekerja, surirumah, warga emas, kanak-kanak , mahupun bayi.

(❛‿❛✿̶̥̥)
masalah pembelajaran
masalah kefahaman
kurang daya penumpuan
mudah lupa dan sukar menghafal
mudah stress dan ketegangan minda
sukar menghafal
kurang peka dan kurang responsif
pening kepala
malas dan tidak minat belajar
masalah tidur
kebimbangan
mudah boring
mudah gugup

Thinx-2 adalah ramuan campuran gula tebu dan garam-garam mineral yang bertindak untuk meneutralkan semula sistem-sistem dan sel-sel otak sekaligus bertindak sebagai penstabilan otak.Ia amat efektif untuk menjadikan kita fokus dan menaikkan daya konsentrasi kita dalam apa pun jua yang kita lakukan.Ia juga menjadikan lebih banyak sel-sel otak berhubung dan subur

CARA PENGAMBILAN - ʕ•́ᴥ•̀ʔっ
 
• Kanak-kanak bawah 12 tahun : Kemam/kunyah/hisap 2 tablet perlahan-lahan dan biarkan ianya melarut dibawah lidah. Ambil 1 -2 kali sehari semasa perut kosong.

• Kanak-kanak 12 tahun ke atas / Dewasa : Kemam/hisap (digalakkan letak bawah lidah) 2-3 biji 2 kali sehari semasa perut kosong

• Untuk bayi, hancurkan 1 tablet dan taburkan ke dalam mulut supaya dihisap atau campurkan sedikit air suam

Sunday, 24 March 2013

WAJAH BARU MEKAR SEMILU 2013

--MEKAR SEMILU NEW LOOK--

 
KRIM SIANG / DAY CREAM

SCRUB

SABUN PROPOLIS

SABUN MADU + MINYAK JARAK

BB CREAM

SABUN SUSU BERAS MUTIARA

 KRIM MUTIARA/ NIGHT CREAM

 PENYEGAR ZAM-ZAM

MASKER MAS MEKAR SEMILU

SABUN SUSU BERAS + collagen
(back to old packaging)

Friday, 29 January 2010

MEKAR SEMILU




Produk mekar semilu sememangnya semakin di kenali ramai. Tp u all tak kan menyesal kalo guna produk ni. Memang puas hati. Terutama bagi mereka2 yg mengalami masalah di kulit wajah. Di jamin berkesan .Antara produk2 mekar semilu ialah :

1) Krim Mutiara (Pearl Cream)
2) Krim Siang (Day Cream)

3) Sabun Propolis
4) Sabun Sireh Manja

5) Sabun Susu Beras + collagen
6) Penyegar Zam-zam
7) BB cream (Water Base)
8)  Sabun Beras Mutiara + collagen
9) Losyen Susu Beras Mutiara
10)  Scrub Muka Mutiara
11) Masker Mas Mutiara

12) Cappucino Scrub

13) Sabun Madu + Minyak Jarak 



KRIM MUTIARA (PEARL CREAM)
Harga : RM65.00 (WM) , RM68.00 (EM)


KRIM SIANG (DAY CREAM)
RM40.00 (WM)
RM43.00 (EM)
i
SABUN PROPOLIS
RM30.00 (WM)
RM33.00 (EM)

SABUN SIREH MANJA

RM10.00 (WM)
RM13.00(EM)


SABUN SUSU BERAS + collagen
RM 19.00 (WM)
RM22.00 (EM)

PENYEGAR Zam-Zam 
RM 27.00 (WM)
RM30.00 (EM)

CAPPUCINO SCRUB (LULUR)
RM40.00 (WM)
RM43.00 (EM)

LOSYEN SUSU BERAS MUTIARA
RM27.00 (WM)
RM30.00 (EM)

MASKER MAS MUTIARA
RM 27.00 (WM)
RM 30.00 (EM)

SCRUB MUKA MUTIARA
RM 27.00 (WM)
RM 30.00 (EM)

BB CREAM/DAY CREAM WATER BASE
                                                                        RM 48.00 (WM)

                                                                        RM 52.00 (EM)

SABUN BERAS MUTIARA + COLLAGEN
RM 25.00 (WM)

                                                                    RM 30.00 (EM)



SABUN MADU + MINYAK JARAK


Yang pentingnya produk ni 100% halal dan bebas dari bahan kimia.